
Daniel Diaminda
Indsats: Kontaktperson | Psykoterapeut | Social- og specialpædagog
Kompetenceområde: ADHD | Angst | Autisme | Børneterapi | Depression | Familiebehandling | Forebyggende indsats | Mistrivsel | Skolevægring | Stress | Tilknytning | Unge
Biografi – Kompetencekort
Koordinator:
Jeg har gode erfaringer med hurtigt at kunne etablere en åben og tillidsfuld relation. Jeg er tålmodig og tillidsvækkende, og arbejder ud fra den tilgang, at alle fortjener at blive mødt med venlighed, tillid og respekt.
Jeg har en bred erfaring i arbejdet med børn, unge, voksne og familier i sårbare livssituationer og med vidt forskellige diagnoser, psykosociale forhold og kulturelle baggrunde.
Jeg vægter god kommunikation højt og forsøger altid at medvirke til at etablere et konstruktivt samarbejde med forældre/pårørende, sagsbehandlere, skole og/eller andre relevante aktører.
Konsulent:
Jeg er et energisk, nysgerrigt og empatisk menneske med flere års erfaring som afdelingsleder på et tilbud for børn og unge i forskellige udsatte positioner. Jeg finder det enormt meningsfuldt at medvirke til at støtte mennesker i at finde mening og retning i deres liv, og det falder mig naturligt at være respektfuld og ydmyg i mødet med andre.
Jeg møder andre med positive forventninger, og er god til at møde dem, jeg er omkring på en afstemt måde. Jeg har gode erfaringer med hurtigt at kunne etablere en åben og tillidsfuld relation. Jeg er tålmodig og tillidsvækkende, og arbejder ud fra den tilgang, at alle fortjener at blive mødt med venlighed, tillid og respekt.
Jeg har en bred erfaring i arbejdet med børn, unge, voksne og familier i sårbare livssituationer og med vidt forskellige diagnoser, psykosociale forhold og kulturelle baggrunde. Jeg kan navigere i komplekse problemstillinger, både med terapeutiske redskaber og/eller pædagogisk støtte.
Min indsats tilpasses individuelt ud fra den enkeltes behov og funktionsniveau – altid med fokus på tryghed i relationen.
Jeg vægter god kommunikation højt og forsøger altid at medvirke til at etablere et konstruktivt samarbejde med forældre/pårørende, sagsbehandlere, skole og/eller andre relevante aktører.